世事無絕對 只有真情趣

2008年11月15日 星期六

多 料 SNAKE 羹




去開元朗,我都會幫襯消費一碗蛇羹(當我一人遊時)


咁今晚專登路經,買左外賣,

打算番去同大細孖一齊食啦 


因為食飽飯冇耐...。

見店員女放左包野落個外賣袋裡面,

我就問佢:「乜黎㗎?」 


佢話:「係卜卜脆黎嘅」

我想左一秒三,就問佢:「有冇綠色嗰啲呀」  


佢話有,仲即刻扐左包出黎,

放埋入袋;我話:「唔要另外嗰包喇」

喺呢個時候,聽到「不」蛇羹嗰個店員男偷笑,

仲細細聲講:
「卜卜脆.....綠色嗰啲....。  


我冇話佢笑乜野呀,咁;我仲走出兩步之後走番入兩步,

問佢:「咁嗰啲綠色野叫做乜呀?」  


佢話:「係檸檬葉。」

檸檬葉檸檬葉檸檬葉,我驚我記唔住喎,

邊個可以幫我記住呢。  


沒有留言:

張貼留言