世事無絕對 只有真情趣

2008年11月28日 星期五

LOST 包 驚 雲



嚇史我喇 !!!  


正打算晏晝出去攪o的野, 打開個大袋,

搵唔到個銀包喎!  


番袋倒裡,扐晒所有野出黎, 都唔見,去左邊呀?

史喇,史喇...  


重複再摷,冇呀冇呀,史喇史喇...好驚呀!  


  即刻想....:除左錢,仲有銀行卡,

呢o的卡o個o的卡,


象徵我個人身份o既 I.D.CARD,冇晒.....

好大劑喎  


補領番張身份証,要幾耐呢?  

係咪在巴士唔見架呢,今朝我DOO完DOO DOO,

唔通放唔穩?


即打去九巴啦  

點知九搭八,三九搭去七,

最後要我留低電話..  

唔係喎,又好似唔係留左o係巴士喎,


落左車,我仲去左晨早飯堂買左想食都冇o既炸兩變米粉,

同埋一碗搵絲瘦肉,搵舊皮蛋都冇o既, 

仲要加一殼白粥o既   


唔通漏左o係o個到?  

另一可能,係搭LIFT時,

比後面o既LIFT客撻左我個銀包喇,


即打去管理處,但冇有人交過乜野去,

唯有留低電話同埋我個小名啦。  

點呢點算呢...咦椅...

要打去報失有信用o既銀行卡先...


好快有人接聽,即話佢知我的資料  

正當職員要驗明我正身的時候,  

我想起o的野,我出街要做乜呢? 

我要做呢做路.....  

我醒起喇,今朝我番到事務所,即準備中午時份o既包袱,


二話不說,即刻收線,去搵番我個包袱仔出黎先....

我搵番佢喇! 虛驚左幾個字。 


沒有留言:

張貼留言